دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

حذف فلان كشور خلاف سياست‌هاي نظام است!
دست آخر اين كه علي جنتي، فرزند ارشد آيت‌الله جنتي كه بيشتر بر اختلاف نظر با پدر شهره دارد در گفت‌وگو با هفته‌نامه اصلاح‌طلب آسمان مي‌گويد كه اختلاف من و پدرم طبيعي است چون متعلق به دو نسل هستيم. وي با بيان اين‌كه موضع پدرم ديگر درباره احمدي‌نژاد سفت و سخت نيست، خاطرنشان كرده: همان اوايل كه من در دولت آقاي احمدي‌نژاد مشغول به كار شدم، ظاهراً تازه ايشان فهميده بود كه من جزو طرفداران آقاي هاشمي رفسنجاني هستم، فشار را روي آقاي پورمحمدي گذاشتند براي اين‌كه معاون سياسي حتماً بايد عوض بشود!
وي كه سابقه سفارت در كشور كويت را در كارنامه ديپلماتيك خود دارد، به وضعيت روابط خارجي جمهوري اسلامي اشاره و گفته: وضعيت روابط خارجي جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر بدترين وضعيت را در طول سه دهه گذشته دارد. يعني ما الان براي خودمان دوستي در دنيا نگذاشته‌ايم!وي همچنين افزوده: وقتي رئيس‌جمهور اعلام مي‌كند كه فلان كشور (اسرائيل) بايد از صفحه روزگار برداشته شود، اين برخلاف سياست كلي نظام است و هزينه‌هاي زيادي را بر جمهوري اسلامي تحميل مي‌كند!اين سخنان جنتي در حالي است كه مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان مجلس نهم دشمني استكبار با جمهوري اسلامي را برخاسته از ذات غارتگر سلطه‌طلبان خواندند و افزودند: برخي با گوشه و كنايه مي‌گويند دنيا را در مقابل نظام قرار ندهيد اما اين، سخني از سر نينديشيدن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:هاشمی مجلس قالیباف اندرویدیها, توسط محمد